Eesti toit: õunaaeg

On aeg, mil vihmasabinate vahel on kuulda vaikseid potsatusi. Puu otsast sajavad alla õunad, ploomid, pirnid, kastanid, tammetõrud. Lapsedki ronivad puu otsast alla ja istuvad koolipinki. Seda nähtust jäädvustasime mõned aaastad tagasi maaeluministeeriumi tellimusel.

Toit on midagi enamat kui kõhutäide. Toit on inimesed, suhted, mälestused, traditsioonid, keskkond. Toidust saab jutustada väga erinevaid lugusid.

Mis on sinu ettevõtte lugu?

Kuidas kõik algas? Millised põhimõtted ja hetked annavad jõudu tänaseni? Mis on see salajane komponent, mida kuskil kirjas ei ole? Mis toob inimestel naeratuse näole?

Aitame need lood üles leida ja kinni püüda, mitte ainult pildis, vaid ka sõnas. Hästi tabatud lugu paneb argielu värvid särama, aitab märgata varjatud nüansse ja seoseid, tekitab vaatajas sooja tunde.

Lugude jutustamine e storytelling

Lugude jutustamist kasutatakse turunduses mitmel põhjusel:

  1. Emotsionaalne side. Lood aitavad luua emotsionaalset sidet sihtrühmaga. Kui ettevõtte lugu neile korda läheb, on nad tõenäolisemalt valmis selle toote või teenuse kasuks otsustama.

  2. Meeldejäävus. Lood on meeldejäävamad kui lihtsalt faktid ja numbrid. Inimesed kipuvad mäletama hästi esitatud lugusid, mis võivad aidata brändi pikas perspektiivis eristada.

  3. Lihtsam mõistmine. Lood võivad keerulist teavet lihtsustada ja muuta arusaadavamaks. See võib olla eriti kasulik, kui ettevõte müüb tehnilisi või keerulisi tooteid ja teenuseid.

  4. Usalduse loomine. Hea lugu aitab luua usaldust brändi vastu. Kui bränd on avatud oma lugude ja kogemuste jagamisel, tunneb klient, et temast hoolitakse ja et bränd on aus.

  5. Eristumine konkurentsist. Lood aitavad ettevõttel eristuda konkurentsist ja luua oma unikaalseid sõnumeid. Hästi jutustatud lugu annab brändile isikupära.

  6. Jagamine sotsiaalmeedias. Inimesed armastavad häid lugusid ja on tõenäolisemalt valmis neid sotsiaalmeedias jagama. See võib suurendada teie brändi nähtavust.

  7. Pikaajaline mõju. Hästi jutustatud lood võivad jääda inimeste mällu aastateks ja isegi aastakümneteks. See loob brändile püsiva väärtuse.

Kuidas me seda teeme?

  • Saame sinu ettevõttega tuttavaks.

  • Paneme paika esialgse plaani: mida ja kui palju jäädvustame ja kus seda edaspidi kasutama hakatakse (kodulehe tekstid, fotod, videoklipid, sotsiaalmeedia jne.)

  • Koostame eelarve.

  • Lepime kokku aja, et tulla ettevõttesse uudistama ja pilte tegema. (Üks kuni mitu päeva.)

  • Töötleme ja anname üle visuaalse materjali.

  • Vajadusel jätkame intervjuudega, tekstiloome ja toimetamisega. Pakume sisuloomet nii eesti kui inglise keeles.

  • Soovi korral pakume lisaks sotsiaalmeedia haldust.

Kui tahaksid täpsustavat infot saada ja nõu pidada, siis jäta palun oma kontaktid.

 
 
Previous
Previous

Koogid ja lilled

Next
Next

Picnip - igaüks on fotograaf!