Picnip - igaüks on fotograaf!

On teada-tuntud tõsiasi, et nutitelefonide ajastul on igaüks fotograaf: ettevõtted toodavad lühikese elueaga sisu ise. Pole mõtet sellele vastu punnida. Picnip annab sulle selleks parimad vahendid, oskused ja kogu vajamineva toe.

Menüüfotode tegemine on nüüd nagu piknik

Picnip on kõik ühes lahendus toiduettevõttele ja restoranile tootefotode pildistamiseks äppidesse, veebi ja sotsiaalmeediasse. Menüüfotode tegemine ei ole kunagi olnud nii lihtne.

Olgem ausad, tootefoto ei ole kunst. See on kindlatele parameetritele vastav hästi optimeeritud toode. Meie kiiresti muutuvas maailmas ei ole võimalik kogu visuaalset kommunikatsiooni ette planeerida ja proffidelt tellida. Mida väiksem ettevõte, seda rohkem tuleb paraku endal ära teha ka turunduses.

“Väikeste ettevõtete suurim mure on see, et kõike tehakse vähehaaval,” räägib Toidufoto.ee asutaja, kogenud toidufotograaf Katrin Press. “Uusi pilte on vaja kolmest tootest, aga selline projekt ei ole fotograafile kasumlik. Menüüpiltide tegemisel kulub suurem osa ajast ettevalmistusele: kliendi juurde minek, varustuse lahti- ja kokkupakkimine, seti kujundamine, suhtlemine. Sageli lisandub ka kulu parkimisele. See teeb ühe pildi hinna absurdselt kalliks ning on frustreeriv ka fotograafile, kelle peamiseks tööpanuseks on liiklusummikute trotsimine ja varustuse tassimine. Selleks me ei ole fotograafiks õppinud.”

Iseäranis suur ressursi raiskamine on see nende piltide puhul, mida enamik inimesi vaatab tikutopsisuurusena oma mobiiliekraanilt. See puudutab otseselt toiduäppe ja tellimiskeskkondasid, kus tootefotole on esitatud kindlad nõuded, nii et igasugune loovus muutub mõttetuks.

“Olen ise olnud nii Wolt Eesti kui Bolt Foodi sünni juures ja aastaid neile pildistanud,” räägib Press. “Kuigi mulle meeldib toitlustajaid aidata ja mulle avaldab sügavat muljet, kuidas kulleräpid on meie toidukultuuri muutnud, siis selline tööprotsess muudab fotograafi pikapeale robotiks. Ainus võimalus on kardinaalselt muuta ka seda vahelüli restorani ja äpi vahel, mis tegeleb toidufotodega.”

Demokraatlikum toidufotograafia

Seda probleemi ongi Picnip loodud lahendama: anname väikestele toiduettevõtetele supervõimed ise oma sisu luua ja vabastame fotograafid tüütutest asendustegevustest. Me ei võta kelleltki tööd ära, vaid võimaldame kliendile kokkuhoidu ja suuname loovinimeste fookuse suurema lisandväärtusega projektidele. Innovatsiooni mõte ongi teha asju efektiivsemalt ja kasumlikumalt.

Kui isikuomadused kõrvale jätta, siis koosneb toidufotograafi teenus: tehnikast, teadmistest-oskustest ja järeltöötlusest. Neid komponente saabki tellija Picnipi abiga endale sobivalt komplekteerida.

Näidisolukorras soetab ta endale mobiilse ministuudio, läbib sellega kaasas käiva koolituse, saab sisuka veebitoe ja kui sellest veel väheks jääb, siis ka online-toe (chatbot + call center), et pildistamine sujuks ladusalt. Soovi korral on tal lisaks võimalus kasutada professionaalse fototöötluse moodulit, et oma piltidele viimane lihv anda. Seejärel on fotod äppidesse, veebipoodidesse ja sotsiaalmeediasse üles laadimiseks valmis.

Kõik need tooted eraldi on ka varem olemas olnud, kuid Picnip võtab ära hirmu, et klient teeb rumala ostu ja jääb oma murega üksinda. Meil on üle kümne aasta kogemust toidufotograafias ja see on meie garantii.

Paindlikkus on konkurentsieelis

Lõppklient on üha rohkem harjunud, et toitlustus arvestab kõikide tema tujudega, kui ta oma telefonis menüüsid sirvib. Tellimuste statistika võimaldab menüüsid klientide soovidega paremini kooskõlla viia, kuid see tingib ka vajaduse uute fotode järele sagedamini kui paar korda aastas. Tähtpäevadega seotud erimenüüd võimaldavad toidukohal teise hulgas silma paista, kuid seegi eeldab fotode olemasolu.

Nii palju kui on erinevaid restorane, on ka võimalusi äris edukas olla. Picnip loob võimalusi, sina otsustad!

Previous
Previous

Eesti toit: õunaaeg

Next
Next

Teha asju, mis ei ole kohustused