Eesti toit: Muna Liisa bränding

Mõned aastad tagasi õnnestus tänu agentuurile Kontuur Leo Burnett käia toredas Põlvamaa toiduettevõttes Muna Liisa.

Muna Liisa kanala omanikud on põllumehed- ja naised maalt. Täpsemalt Põlvamaalt. Kanakasvatus on vaid üks osa igapäevategemistest, mis neil leiva lauale toob. Kogu Muna Liisa kanade sööt kasvatatakse ise kanala ümbruskonna põldudel. Ja looduslik väetis ehk kanakaka tuleb ka sealtsamast, Muna Liisa kanalast. See ongi Muna Liisa unikaalne ökosüsteem, mille tulemusel on Muna Liisa maamunad eriliselt maitsvad ja toitaineterikkad.

Väike mõtteaine ettevõtete turundajatele: mitte ainult lõpptoodang ei pea olema ilus. Tegelikult on ilus ka argipäev - tootmine, kasvatamine, inimesed, masinad jms, kui seda otsida ja näha oskad. Moodsas keeles storytelling.

Mu absoluutsed lemmikkaadrid on virtsa laotamisest põllule hommikuse hallaga ja auravast sõnnikuhunnikust. Ja loomulikult kohtumised sõbralike ja siiraste inimestega, kes iga päev kaamera ette ei satu.

Vaata siit, kuidas Kontuur neid fotosid kasutas.

Tegelikult fotograafid tahavad selliseid stuudio-kastist väljas projekte teha. Küsi pakkumist!

Previous
Previous

Toiduala sisuloojatel oma kiirendi

Next
Next

TS Laevad: keskpäevane praam