Storytelling
Toit on midagi enamat kui kõhutäide. Toit on inimesed, suhted, mälestused, traditsioonid, keskkond. Toidust saab jutustada väga erinevaid lugusid. Mis on sinu ettevõtte lugu?
Kuidas kõik algas? Millised põhimõtted ja hetked annavad jõudu tänaseni? Mis on see salajane komponent, mida kuskil kirjas ei ole? Mis toob inimestel naeratuse näole?
Aitame need lood üles leida ja kinni püüda, mitte ainult pildis, vaid ka sõnas. Hästi tabatud lugu paneb argielu värvid särama, aitab märgata varjatud nüansse ja seoseid, tekitab vaatajas sooja tunde.
LUGUDE JUTUSTAMINE E STORYTELLING
Lugude jutustamist kasutatakse turunduses mitmel põhjusel:
EMOtsionaalne side
Lood aitavad luua emotsionaalset sidet sihtrühmaga. Kui ettevõtte lugu neile korda läheb, on nad tõenäolisemalt valmis selle toote või teenuse kasuks otsustama.
USALDUSE LOOMINE
Hea lugu aitab luua usaldust brändi vastu. Kui bränd on avatud oma lugude ja kogemuste jagamisel, tunneb klient, et temast hoolitakse ja et bränd on aus.
pikaajaline mõju
Hästi jutustatud lood võivad jääda inimeste mällu aastateks ja isegi aastakümneteks. See loob brändile püsiva väärtuse.
MEELDEJÄÄVUS
Lood on meeldejäävamad kui lihtsalt faktid ja numbrid. Inimesed kipuvad mäletama hästi esitatud lugusid, mis võivad aidata brändi pikas perspektiivis eristada.
ERISTUMINE KONKURENTSIST
Lood aitavad ettevõttel eristuda konkurentsist ja luua oma unikaalseid sõnumeid. Hästi jutustatud lugu annab brändile isikupära.
LIHTSAM MÕISTMINE
Lood võivad keerulist teavet lihtsustada ja muuta arusaadavamaks. See võib olla eriti kasulik, kui ettevõte müüb tehnilisi või keerulisi tooteid ja teenuseid.
JAGAMINE SOTSIAALMEEDIAS
Inimesed armastavad häid lugusid ja on tõenäolisemalt valmis neid sotsiaalmeedias jagama. See võib suurendada teie brändi nähtavust.
TEHTUD TÖÖD
KUIDAS ME SEDA TEEME?
Saame sinu ettevõttega tuttavaks.
Paneme paika esialgse plaani: mida ja kui palju jäädvustame ja kus seda edaspidi kasutama hakatakse (kodulehe tekstid, fotod, videoklipid, sotsiaalmeedia jne.)
Koostame eelarve.
Lepime kokku aja, et tulla ettevõttesse uudistama ja pilte tegema. (Üks kuni mitu päeva.)
Töötleme ja anname üle visuaalse materjali.
Vajadusel jätkame intervjuudega, tekstiloome ja toimetamisega. Pakume sisuloomet nii eesti kui inglise keeles.
Soovi korral pakume lisaks kodulehe ja sotsiaalmeedia haldust.
Kui tahaksid täpsustavat infot saada ja nõu pidada, siis jäta palun oma kontaktid.
Paljud mõtlevad täna ainult ellujäämisest ja on loobunud unistamast. Eriti restoraniäris, eriti Eestis. Mõte kodurestoranist kusagil kolkakülas ajal, mil kesklinna söögikohad end järjest sulgevad, tundub pöörane. Ometi just seda on teinud kaks Eesti paari, üks kodumaal, teine päikeselisel Tenerifel.